Nyheder og presse
Del
Bredde
Nyt fra DHF

Junior kommunikationskonsulent til Dansk Håndbold Forbund

Skrevet af Ann Lykke Davidsen
04. feb 2022Kl. 10:55

Brænder du for at lægge kommunikationsplaner, og kan du få dem ud at leve i virkeligheden? Tænker du digitalt og visuelt i din kommunikation? Og har du erfaring med markedsføring? Så er du måske Dansk Håndbold Forbunds nye kommunikationskonsulent.

I Dansk Håndbold Forbund har vi brug for en kollega, der kan indgå i krydsfeltet mellem kommunikation og markedsføring på breddehåndbolden. Din opgave bliver at formidle og markedsføre håndbolden til forskellige målgrupper.

Du skal både være den kommunikationsstrategiske sparringspartner for vores projektledere i udviklingsafdelingen, samtidig med at du skal være den planlæggende og eksekverende kommunikationskonsulent, der producerer kampagner på sociale medier, lægger marketingstrategier og arbejder tæt sammen med vores sponsorer.

Du bliver en del af et skønt kommunikationsteam, der arbejder med presse, kommunikation, markedsføring og sociale medier. Som udgangspunkt kommer du til at arbejde tæt sammen med den ene kommunikationskonsulent, som varetager kommunikationen på breddesiden. Samtidig kommer du til at samarbejde med kolleger med andre fagligheder i resten af huset.

Vi leder efter en ny kollega, der kan:

  • udfordre os fagligt på vores nuværende markedsførings- og kommunikationsløsninger
  • bidrage til at udvikle vores kommunikation og markedsføring af breddehåndbolden og vores håndboldtilbud med det mål at få flere til at spille håndbold
  • udvikle og producere kreativt og visuelt indhold
  • formidle de gode historier om håndbold på den bedst mulige måde
  • måle og evaluere indsatsen på diverse kommunikationsaktiviteter.

 

Hvem er du?
Du har en uddannelse inden for kommunikation eller markedsføring og måske nogle års erfaring på arbejdsmarkedet. Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har en analytisk, strategisk og databaseret tilgang til kommunikation og markedsføring
  • skriver som en drøm og har helt styr på den sproglige værktøjskasse
  • har viden om og erfaring med engagerende kommunikation via digitale medier
  • har viden om og erfaring med markedsføring, kampagneplanlægning og måling på indsatser
  • har indgående kendskab til Facebook Business Manager og andre online markedsføringsredskaber
  • kan få tekst, billeder, grafik og video til at spille sammen i en fortælling
  • er godt til at skabe struktur, lægge planer og eksekvere på dem
  • har guldmedalje i samarbejde.

Hvis du samtidig er sportsnørd og har erfaring med frivilligt arbejde skal det ikke ligge dig til last. Men det er ikke nok i sig selv! Derudover vægter vi højt, at du er en god og omgængelig kollega, der bidrager til arbejdspladsen med godt humør og dårlig humor.

Det praktiske
Du får din daglige gang i et hus, hvor der er højt til loftet og rart samvær med ca. 40 engagerede kolleger, der alle brænder for håndbolden. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen eksklusive frokostpause. Vi forventer, at du tiltræder 1. april 2022.

Ansøgning med CV sendes i ét dokument til dhf-job@dhf.dk senest d. 21. februar klokken 9.00. I emnefeltet skriver du ’Kommunikationskonsulent’. Vi afholder samtaler 22., 23. og 28. februar.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kommunikationschef Ann Lykke Davidsen på 26 20 76 60. På grund af ferie skal det ske 9. eller 10. februar.

Arbejdssted
Dansk Håndbold Forbund, Idrættens Hus, Brøndby Stadion 13, 2605 Brøndby.

Vælg forbund

Luk
ANNONCE