Foreningsopgaver
Foreningsopgaver
Har I som klub brug for en hjælpende hånd fra jeres medlemmer, når der skal tages cafeteriatjanser, passes dommerbord eller noget helt tredje, så hjælper et nyt, digitalt værktøj jer godt på vej.
Med et par simple klik kan I oprette de opgaver, I ønsker at få besat, så klubbens medlemmer nemt kan få et overblik over opgaverne i Håndboldappen. Her kan de samtidig til- og framelde sig de tjanser, der passer ind i deres program.
Når I skal i gang med at oprette opgaver, skal I gøre det gennem HåndOffice, som er den portal, I også bruger, når I tilmelder jer turneringer, opretter holdkort, planlægger kampe mm.
I kan vælge selv at kaste jer ud i det ved at følge nedenstående lille mini-guide, men I er også velkomne til at kontakte jeres udviklingskonsulent. Udviklingskonsulenten demonstrerer værktøjet for jer og giver gode råd til, hvordan I får medlemmerne igang med at tage tjanser.
Du kan også downloade en mere udførlig trin for trin vejledning til oprettelse af foreningsopgaver her.
Skab synlighed for medlemmer
Når I er kommet godt i gang med at oprette opgaver, er det vigtigt, at I husker at fortælle medlemmerne om muligheden for at tilmelde sig opgaver gennem appen.
I kan skabe synlighed omkring opgaverne ved eksempelvis at hænge en plakat op, der minder medlemmerne om at give en hånd med eller lave et opslag på klubbens facebook- og hjemmeside.
Herunder kan I finde en trin-for-trin-plakat i A4 og A3, som I er velkomne til frit at benytte.
Herunder finder I desuden en video, som viser, hvordan jeres medlemmer kan tilmelde sig en tjans på deres smartphone. I er velkommen til at dele denne video på jeres sociale medier, hjemmeside mm. Direkte link til video er her.
Rigtig god fornøjelse!