Turneringer & Stævner
Del

Cookies

Vi bruger cookies til statistik og nogle indstillinger på hjemmesiden.

Du kan læse mere om vores cookies her.

Ved at trykke "Ok,forstået!" giver du accept til vores brug af cookies.

Ok, forstået!

COVID-19 retningslinjer Totalstævner

Generelle COVID-19 retningslinjer for Totalhåndboldstævner i Kreds 8
(Kun muligt ved et forsamlingsforbud på minimum 100);

  • Alle hold får 2 kampe, dette gælder også U-8 af hensyn til logistikken.
  • Alle stævner starter kl. 9.00 med fælles opvarmning.
  • Der spilles kun på 2 baner.
  • Der spilles i blokke af 2 x 5 hold.
  • Hallen tømmes, kontaktpunkter rengøres og startes op igen med fælles opvarmning.
  • Holdene må ikke komme ind i hallen, før de andre er ude. Mødetid tidligst 10 minutter før start på opvarmning.
  • Alle hold skal selv medbringe overtræksveste og bolde.
  • Alle møder omklædte, der er ikke mulighed for hverken bad eller omklædning.
  • Hver hold består af max 9 personer (6 spillere og 3 voksne).

VIGTIGT i forbindelse med tilmelding på formularen:

  • Påfør trænerens navn, mail og mobil. Lav en tilmeldingsformular pr. træner. Eks. hvis det er to forskellige trænere for U-6 og U-8 skal der laves 2 tilmeldinger.
  • Påfør ALTID alternativ række. Det giver større mulighed for at alle kan komme i kamp!
  • Da vi kan komme til at afvise hold grundet pladsmangel, vil det være en fordel at I tilmelder jer alle de stævner I gerne vil med til i 2020 på en gang. På denne måde kan vi tilgodese så mange som muligt.
  • De hold der eventuelt ikke kan blive plads til, vil komme på en venteliste. Man vil så blive kontaktet ved eventuelle afbud.

Eksempel på et "COVID-19 Stævne":

Kl. 09.00  10 hold starter med fællesopvarmning

                     Bane 1                      Bane 2

Kl. 09.15        1 – 2                        6 – 7

Kl. 09.30        3 – 4                        8 – 9

Kl. 09.45        5 – 1                       10 – 6

Kl. 10.00        2 – 3                        7 – 8

Kl. 10.15        4 – 5                        9 – 10

Kl. 10. 30  Hallen tømmes, rengøring af kontaktpunkter m.v.

Kl. 11.00  10 nye hold starter med fællesopvarmning 

Corona: Information og anbefalinger - Læs nærmere HER

 

Vælg forbund

Luk
ANNONCE